POSITIV VECKOAVSLUTNING

Det är fredag, strålande sol och mitt livs näst fetaste lön ramlade precis in på kontot. Dessutom vann jag en iPad 2 i säljtävlingen vi haft. Hemma ligger världens genom tidernas finaste lillkille och sover som en liten prins. Livet känns inte helt fel!

 

Nu ska jag bara sitta inne på ett kontor hela dagen, betala en riktigt maffig räkningshög, försöka byta iPaden mot en Samsung Galaxy Tab och se DIF torska mot Kalmar på Stadion så är man tillbaka på status quo igen. Man får väl be till högre makter om att lillkillens magonda försvinner för gott…

 

Och så säger folk att jag är negativ!


Kommentarer
Postat av: Uz

Kan du inte be om att mitt magonda försvinner för gott också? Det är inte alls trevligt nämligen!

2011-09-23 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0