MAIL FRÅN BLOCKET - DEL 4

"Micke A":
Hej, jag är intresserad för 4000 kr. Jag kan komma och hämta den imorgon. Hör av dig på mail om det är av intresse för dig. Jag jobbar i Solna och kan komma loss på dagen om det passar dig.

- - - - -

Jag:
Tja, 4000 kr är taget, och du är varmt välkommen att hämta den idag – jag är hemma hela dagen.

Adressen är [adress i Svappavaara, lustigkurres ant], när du kommer söderifrån på E45/E10:an fortsätter du på E10:an när det delar på sig vid Sahajärvi, sedan första avfarten in på Wilhelm Thisells väg. Fortsätt sedan vänster in på Kirunavägen, höger in på Postbacken och höger på Slagvägen så är du där.

Det kan ta en stund att köra från Solna, men om du tar med dig 2-3 riktigt bra ljudböcker borde resan gå ganska snabbt. Jag vet inte om du vill köra hem direkt, annars kan du få vila lite hos vår granne som är bortrest. Han låser aldrig dörren så det är bara att gå in och lägga sig. Sist vi var ute och jagade sköt han en tolvtaggare, så frysen är full med godsaker om du är hungrig!

Äh va fan, ska vi säga att vi tar och käkar en bit när du kommer? Jag är en jävel på att göra potatisgratäng, och tar du med dig kött från Jukka när du vilat färdigt så kan vi ha en riktig matfest! Spriten är det givetvis inga problem att fixa, he he.

Hör av dig när du börjar närma dig!

- - - - -

"Micke A":
<inget svar>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0