MAIL FRÅN BLOCKET - DEL 3

”Ahmad”:
Hej jag lämnar ett bud 3000:- höra av dig

- - - - -

Jag:
Hej,det var ett väldigt bra bud, men jag tycker det var lite väl högt. Ska vi inte säga 2000 kr? Eller förresten, 1500 kr och så skickar jag med en bluray-spelare, tre filmer (Alvin & The Chipmunks, Spider-Man och Belladonna’s Weapons of Ass Destruction) och en check på två hotellnätter på Grand Hotell.

Äh vafan, vi gör såhär: om du hör av dig idag så får du både iPaden, bluray-spelaren, filmerna, hotellnätterna OCH nycklarna till min bil, det är en 2011 års Kia Cee’d. Tror den är värd runt 150.000 kr, det är väl ok?

Hör av dig!

- - - - -

”Ahmad”:
<inget svar>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0