MAIL FRÅN BLOCKET - DEL 2

”Jocke Ljungkvist”:
Hej, Undrar om du har din Ipad 2 kvar ??? 3500 kr så hämtar jag den nu på engång.

- - - -

Jag:

Hej!

Du kan få iPaden för 2000 kr om du kommer och hämtar den i juli nästa år. Ska vi säga den 20:e? Jag är pappaledig då, så jag borde kunna träffas när som helst den dagen – men om det är jättefint väder är vi säkert och badar, och då har jag nog inte med mig padden. Ska vi göra så att vi hörs på förmiddagen då så kan vi se vad det är för väder och när vi kan ses?

Förresten, det slog mig nu att du kanske också har barn! I sånt fall kanske ni vill följa med och bada? Jag brukar gilla Vinterviken, men om du känner till något annat ställe där jag inte varit vore det såklart roligt att kolla in det.

Hur gamla är dina barn? Om jag får gissa så tror jag att du har en kille och en tjej, 5 och 2 år gamla. Har jag rätt? Jag brukar ha det, mina kompisar brukar säga att jag är lite som Saida på att gissa när det gäller barn. När jag ändå är igång så tar jag och gissar på namnen: killen heter Vilgot och tjejen Alma. Var det nära?

Ja, nu kanske det blev lite långt – men jag tycker vi hade ett bra snack! Hör av dig så löser vi det där med padden!

- - - - -

”Jocke Ljungkvist”:

Är du sjuk?

- - - - -

Jag:
Sjuk? Nu förstår jag faktiskt inte alls vad du menar.

Är du intresserad av iPaden eller inte?

- - - - -

”Jocke Ljungkvist”:
<inget svar>


Kommentarer
Postat av: Leena

Du e så himla bra! En Blockethjälte!

2011-10-10 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0