JÄTTEKONSTIGT

Allvarligt talat, vad fan är det som händer?

Aviici, av alla DJ's i hela världen, på Globen? Billigaste biljetterna 390 spänn? "Premiumbiljett" 690 spänn?! VIP-box med personlig servitör för ett okänt antal tusenlappar??! Och det sjukaste av allt: alla biljetter sålde slut på mindre än en dag. Vi pratar alltså om en 22-årig snubbe som ingen hade hört talas om för två år sedan, och som bortsett från några sköna bootlegs för "länge" sedan proddar samma låt om och om igen.

Jag tycker det hela är mycket sjukt. Och jag ska inte gå.

Hur som helst, det här är mina senaste tillskott på skofronten - klassiska cleana helvita samt Duckboot-versionen av världens bästa sko: Air Force 1.


Kommentarer
Postat av: Syra

Sen att det dessutom blir 2 extraspelningar varav en matiné!

Man kan ju jämföra det med Annexet förra året när Prydz och Beyer spelade, det var ju typ bara halvfullt. Jag blir mörkrädd.

2011-11-24 @ 09:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0