MORGONENS FAVORIT

Jag tycker det är roligt att titta på folks frisyrer på morgonen, det är alltid några som försöker med något som deras hår inte vill gå med på. (Lite som min frilla på det där nu legendariska svart-vita kortet från åttan) Mittemot mig på tåget i morse satt en kille i 25-årsåldern och läste DI. Han hade kostym, dyr rock och någon sorts kashmirhalsduk som säkert kostade lika mycket som min We-jacka. Och till det måste man ju ha backslick. Man bara MÅSTE ha backslick. Men hans hår ville inte, hur mycket klet han än hade i. Så nu satt han där på tåget med en lugg som stod rakt upp, och resten av håret slickat bakåt. Frenetiskt försökte han trycka ner luggen, men likt min penis när man börjar prata om Blair’s chips så reste den sig sakta upp.

 

Om jag får komma med ett tips: byt frisyr, man. Nu.


Kommentarer
Postat av: Leena

Asbra!

Helt enkelt asbra!

2011-03-16 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0