IGÅR PÅ PIZZERIAN

Jag: Tjena, jag vill ha en Hawaii med curry, en Florida med jalapeño, en Kalle Anka… Och så vill jag ha en iskenderkebab, men jag vill ha brödet vid sidan om.

 

Pizzakillen: (tittar på mig som om jag bett om att få avföring i maten)

 

Jag: Alltså, en iskenderkebab – men istället för att lägga brödet bland kebaben, salladen och såsen så lägger du den i en påse, en kartong, eller vad som helst.

 

Pizzakillen: Men iskenderkebab… Då måste brödet ligga i, det ska suga åt sig.

 

Jag: Jo, jag vet. Men den som ska äta vill inte att det ska suga åt sig.

 

Pizzakillen: Men…

 

Jag: Gör en vanlig kebab med sallad, och lägg ett bröd i en påse bredvid.

 

Pizzakillen: (mycket skeptiskt) Ska jag skära upp brödet?

 

Jag: Ja, du kan skära upp brödet.

 

Pizzakillen: Ok, jag fixar. 15 minuter.

 

Jag: Tack.


Kommentarer
Postat av: Anna.

Här kommer du in på deras resturang och begår helgerån, fattaru väl.

2011-03-07 @ 16:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0