EN MAN OCH HANS MUN

Ok, det här är lite märkligt. Klockan är lite över 22 och vi sitter och slöglor på blandad skit-TV när snålvattnet helt plötsligt börjar rinna till rejält på mig. Det formligen forsar fram. Jag fattar ingenting innan jag börjar lägga pussel med vad vi pratat om de senaste minutrarna...

Superbowl..?

Tydligen gjorde min hjärna så att när jag sa "superbowl" så tänkte den "borde man se på O'learys" och då fattade munnen direkt att det innebar de där farligt goda - och starka - kycklingvingarna... Association när den är som allra bäst.

Men sen inser jag att de ju envisas med att spela SB på söndagar (jobbar inte folk på måndagar där borta?!) - och matchen börjar halv ett på natten här hos oss. Därför kan jag - och min mun - tänka oss något annat idrottsevenemang, så länge vi får äta vingar och gorma olämpligheter åt TV'n.

Förslag?

Kommentarer
Postat av: Big Dap

Finns det ens någon vettig sport som går nu? Nästa derby kanske?

2011-01-13 @ 20:45:35
Postat av: SUR-OVE

Vi som håller på ett lag som är bra nog för att spela i Premier (eller Champions) League har ju vårt på det torra... :)

2011-01-14 @ 20:07:20
URL: http://frumsk.blogg.se/
Postat av: Big Dap

Vår tid kommer igen. Men det var en fin idé annars. Vi kollar på en Leeds-match såklart!



Styr upp.

2011-01-14 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0