BJÖRN RANELID vs PSYKOPAT

Det här hade jag velat se... Det känns inte det minsta som att han överreagerar, väl? Och det är klart att människan i fråga kom dit enbart för att håna honom, det är ju trots allt runt Ranelid som jorden snurrar.

Från Aftonbladet:

"– Jag kände en enorm glädje under de första sju sekunderna, säger han.
Dansglädjen byttes snabbt till sorg.
– Några steg bort är det någon i publiken som hånskrattar. Det är alltså någon som betalar pengar för att komma hit bara för att få mig ur balans.

Björn Ranelid är märkbart nedstämd över den okända personens hån.
– Den människan är inte frisk. Han hade ju inte ens sett mig ta några danssteg. Det finns människor som gör vad som helst för att de ska få hata mig.
Om Björn Ranelid inte hade befunnit sig mitt uppe i dansen, hade han gått fram till den hånskrattande mannen.
– Jag hade talat med honom, men jag ska inte säga vad jag skulle ha sagt. Hade jag vetat vem det var, hade jag sett till så han aldrig mer kom in. Det är en sådan huligan som finns vid ishockeyrinken. De ska avstängas på livstid.
Björn Ranelid menar att ”Let’s dance” är fel forum för hånattacker.
– Det här ska vara glädje. Inte ett ställe där en psykopat går in och hånar människor."

Helt fantastiskt.
– Jag kände en enorm glädje under de första sju sekunderna, säger han.
Dansglädjen byttes snabbt till sorg.
– Några steg bort är det någon i publiken som hånskrattar. Det är alltså någon som betalar pengar för att komma hit bara för att få mig ur balans.
Björn Ranelid är märkbart nedstämd över den okända personens hån.
– Den människan är inte frisk. Han hade ju inte ens sett mig ta några danssteg. Det finns människor som gör vad som helst för att de ska få hata mig.
Om Björn Ranelid inte hade befunnit sig mitt uppe i dansen, hade han gått fram till den hånskrattande mannen.
– Jag hade talat med honom, men jag ska inte säga vad jag skulle ha sagt. Hade jag vetat vem det var, hade jag sett till så han aldrig mer kom in. Det är en sådan huligan som finns vid ishockeyrinken. De ska avstängas på livstid.
Björn Ranelid menar att ”Let’s dance” är fel forum för hånattacker.
– Det här ska vara glädje. Inte ett ställe där en psykopat går in och hånar människor.

Kommentarer
Postat av: Leena

Hahahaha (det hördes dock inte i tv va? -synd)

2011-01-16 @ 09:07:22
Postat av: SUR-OVE

Efter att ha kollat detta på tv4.se kan jag bara konstatera att det är MÅNGA som skrattar, knappast bara en person.



Det finns alltså fler psykopater än Ranelid tror.

2011-01-16 @ 09:50:38
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0