KUNDVÅRD I VÄRLDSKLASS

Hej,

 

Jag beklagar att vi inte kunnat återkomma med besked till dig tidigare, vi har varit utslagna i salmonella i över en vecka men är nu åter på fötter. Dessvärre var Wolsey-tröjan du beställde slut på lagret, det kan ibland inträffa att lagersaldot inte är korrekt återgivet på webben när endast ett fåtal artiklar återstår i lager. Vi vill be om ursäkt för dina besvär och vill gottgöra dig genom att kreditera hela ditt köpebelopp och skicka Pringle-tröjan som gåva till dig. Du kommer att kunna se dina pengar åter på ditt konto inom fem bankdagar och tröjan bör vara framme hos dig imorgon, kollinr på din försändelse är XXXXXXXXXXX och du kan följa den på www.posten.se. Vi önskar dig välkommen åter på www.tweed.nu i framtiden!

 

Med vänliga hälsningar,

 

TWEED snygg herrbutik

Holmgatan 8A

SE-211 45 MALMÖ

+46 (0)40-23 33 61

+46 (0)704-54 77 28

www.tweed.nu


Kommentarer
Postat av: Big Dap

Det där är king.



Tweed är bra.

2011-02-03 @ 08:19:47
Postat av: Anna.

Bra, du verkar ju bra på det här. Kan jag skicka dig med sammetsrösten till Vero Moda och ordna upp lite affärer?

2011-02-03 @ 15:47:10
Postat av: Big Dap

Nu lade jag en beställning där. Och meddelade även att det var delvis på grund av detta och Kaisers beställning som jag gjorde det.



Sådant där skall premieras.

2011-02-04 @ 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0