HATAR, SOM VANLIGT

Satt bredvid en kvinna på bussen hem häromdagen. Hon tog upp ungefär ett och fyra femtedelars säte med sin gigantiska röv. Så jag satt med min lilla nätta stjärt på ytterkanten av ett säte, det var väldigt skönt. Extra plus för att hon hade sin bautalabb på utsidan av låret som var åt mitt håll, bara tjockleken av den tog väl upp ytterligare 10 cm av sittytan.

 

Hädanefter står jag om det är ett fläskberg som har ett "ledigt säte".

 

En annan grej: minns inte vem det var som jag snackade om det med, men finns det något fulare och töntigare än de där jävla hästpolo-tröjorna? Långärmade tröjor med krage och en massa askonstiga loggor över hela skiten, gärna ett fett bilbältesstreck rakt över hela tröjjäveln i någon kontrasterande färg också. Blaaargh!

 

(När jag skrev ovanstående kom det givetvis in en på kontoret med skjorta och slips – och över det en sån där tröja…)


Kommentarer
Postat av: Leena

Betyder det att han hade två kragar?

2010-09-17 @ 14:22:25
Postat av: SUR-OVE

Japp, det stämmer fint. "Tyvärr" var ingen av kragarna poppad...

2010-09-17 @ 16:01:59
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0