OVERGROUND

Jag har alltid tyckt att dreads är riktigt fult. Ja, töntigt till och med. Kanske att jag vid någon kort sekund tyckte att Josh Wink var lite häftig när jag såg honom på bild första gången - men det var 1995 och det gick över fort.

Idag såg jag det jävligaste på länge: ett par i tjugoårsåldern - båda blekansikten såklart - med dreads. Tjejen hade en stor jävla kanelbulle av hår på skallen och killen hade en sån där ASCOOL bautamössa som man måste ha när man har mer hår än fucking Rapunzel på skallen.

De var jävligt fina.

För att göra det hela ännu mer pinsamt hade de givetvis varsin piercing i ansiktet: hon i näsan (oxe-style) och han i ögonbrynet. ÖGONBRYNET! Nu hade de jackor på sig båda två men om jag fick gissa helt fritt skulle jag säga att under så killen hade en Bob Marley-t-shirt på sig, inköpt på Roskilde 2004. Tjejen körde förmodligen något Haile Selassie-relaterat. Grymt äkta.

Jeeeez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0