KÖP & SÄLJ PÅ JOBBET

Vi har en köp & sälj på intranätet, upptäckte idag att det är en riktig guldgruva!
Här kommer ett litet urval:

 

”Jag önskar köpa en mig-svets då jag behöver laga lite rost på min gamla 240. Jag föredrar enfassvets men gas eller fluss-tråd spelar ingen roll, kan den hantera båda så är det perfekt.”

 

- Är det inte både lättare och billigare att köpa en ny bil? Och hur är det egentligen, är det vanligt att svetsa bort rost..?

 

 

”Handledsvärmare 100% Alpacka - tre gånger så stark som får-ull och mycket mer isolerande eftersom vartenda hårstrå är ihåligt.

 

Alpackornas ull saknar ämnet Lanolin vilket ger en bättre doft och en mer allergivänlig produkt. Handledsvärmarna är resårstickade i de naturliga färger som Högalunds Alpackor har, milda färger som passar de flesta kläd-stilar. Ullen rensas, tvättas, spinns och stickas helt för hand. 

 

Korta handledsvärmare 150:-

Mellanlånga handledsvärmare 200:-

Långa handledsvärmare (13cm) 250:-

Torgvantar 300:-”

 

- Allvarligt talat: handledsvärmare? Vem i helvete använder handledsvärmare?!

 

 

”Telefonbord från 50-talet, 300;-”

 

- Perfekt, kan en annons väcka mer intresse än så?

 

 

” Såssnipa + skål 20;-

Kockums kaffekanna 20;-

Radio 50;-

Tidningsställ 30;-”

 

- Oj oj oj… Nu är det dags att slå till innan det är för sent. En såssnipa MED skål för 20 spänn, vilket pris!

 

 

”Nu kan du få din Wii eller Xbox 360 fixad till ett riktigt bra pris samt fri support via telefon eller mail. Detta gör att din konsol kan läsa brända skivor samt spela från Usb-hårddisk (Wii endast)”

 

- Så vitt jag vet är väl inte detta helt kosher, ska man verkligen annonsera ut detta på ett stort företags intranät?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0