SOMMARDOJOR

Förra sommaren gick jag runt och svettades som en liten gris om fötterna i mina Air Force 1, avundsjuk utav helvete på Baba som hade ett par grymt smutta och luftiga Post Match.

Så i år har jag gjort slag i saken och köpt ett par riktiga sommardojor. Grymt luftiga, grymt snygga, grymt cleana - grymt somriga helt enkelt. Blir jag inte sommarkung i dom blir jag det fan aldrig! De kostade ett par spänn, men det får man nästan räkna med när teknologi och design möts på ett så fulländat sätt...

Det enda som fattas nu är plusgraderna!


MBT Kisumu Black, 2298 kr hos Fotkultur.se

Kommentarer
Postat av: nbulu

hoppas att detta är ett av dina sjuka skämt.

fy fan

2010-05-14 @ 11:50:52
Postat av: Baba Ganoush

Vad blev det för Nike:isar?

2010-05-14 @ 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0