MORGONSTUND HAR...

Vår Philips Wake Up Light (produktplacering!) både lyser och rockar radio klockan 05.45, tio minuter senare går larmet på min mobil. Jag går upp, går på toa och är precis på väg att ta på mig mina "gå ut och gå"-kläder när jag känner att det här går inte. Det går bara inte. Kollar ut genom fönstret - det ser grått, kallt och inte det minsta inbjudande ut. Går in på toa och blaskar lite vatten i ansiktet, försöker vakna till och komma igång - men det är hopplöst.
 
Det slutade med att jag gick in och lade mig i sängen igen och sov en halvtimme till.
 
Nu stryker jag den här morgonpromenadsidén för evigt.

Kommentarer
Postat av: Nuttz Longbone

Det var, med allra största sannolikhet, ganska varmt och skönt ute. Kanske lite mulet, men varmt och fint.

2010-05-18 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0