KLÄD-MANIA

Vår ekonomiassistent är en av de tristaste människor jag sett i hela mitt liv. Hon ser ut som en trött 50-årig kärring men är tydligen lika gammal som jag. Klädstilen, sättet hon har sitt hår - ja allting - är bara så jävla trist.

I morse när hon gick förbi min plats rockade hon ett par svingrymma jeans med den där snygga 90-talspassformen, ni vet hög midja och allmänt säckiga. På sidan hade hon en mobiltelefon, men jag kunde tyvärr inte se om det var en Ericsson 337 eftersom den låg i en sån där snygg och praktisk mobiltelefonhållare som hon satt fast i sitt breda skärp.

Tyvärr så var dessa jeans så fascinerande att jag inte minns vad hon hade på fötterna eller överkroppen, men det stripiga håret var givetvis uppsatt med en tofs av scrunchiemodell - även det en 90-tals favorit.

Så nu sitter jag bara här och väntar på att hon ska komma förbi och fråga om jag såg den där nya serien Twin Peaks som började gå häromdagen, eller om jag hört Ace of Base grymma singel "All That She Wants"...

För övrigt så har ju Caliroots VIP-rea börjat, jag slog till på dessa tre plagg:




Kommentarer
Postat av: dööörs

Jag kan ibland sakna denna fantastiska arbetsplats. Kolla om hon har den varianten där man snurra runt telefonen i fästet...den är grym!

2010-06-18 @ 14:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0