DET HÄR MED DREAMBOX

Snacka om att man kan ha olika uppfattning om saker och ting.

Jag mailade några olika ställen och frågade vilken Dreambox jag skulle ha som uppfyllde vissa kriterier - ett av dessa var att den skulle vara "körklar direkt ur kartongen".

Efter att ha fått boxen, installerat den, och det inte är i närheten av att fungera konstaterar jag att vi nog inte har samma uppfattning om ordet körklar. Tydligen måste man köpa en nullmodemkabel, koppla in boxen till datorn och sedan flasha, dra på en massa emuleringsmoduler och fan vet vad. Verkligen skitkul!

Så nu försöker jag muta en snubbe att göra det åt mig istället...

Det som verkade så bra.

Kommentarer
Postat av: Fru S

För bra för att vara sant...

2010-06-28 @ 21:43:21
Postat av: SUR Å STEL

Är man datanörd är det tydligen lätt som en plätt.



Och jag som trodde jag var det...

2010-06-28 @ 22:20:05
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0