ZZZZZZZZZZZZ...

I morse drömde jag att vi var på semester. Hela ligan var där: jag, Tiny, Skräddarn, C-Line, Syra, Baba, Sharam, OTGSS, Mr P med flera.

I drömmen hade vi varit ute och kom hem lite småfulla på morgonkvisten och upptäckte att ett bageri hade lämnat av en massa bröd utanför hotellets entré - förmodligen till frukosten. Helt plötsligt plockade alla på sig bröd ("att ha till frukost" - ingen tänkte såklart på att brödet VAR till frukosten) och sprang upp på det våningsplan där alla bodde.

Så samlades vi i något hörn i korridoren och jämförde. Någon hade en russinfralla, någon en baguette, någon annan chokladcroissanter... Men Baba var inte där.

Efter en liten stund kommer han springande, eller snarare stapplande, med ett bröd format som en stor jävla huvudkudde under armen och säger: "jag tänkte att det var bra att ha om man blir hungrig i sömnen!"

Kan det bli mer Baba?

Kommentarer
Postat av: Syra

Hahahaha. Baba i ett nötskal.

2010-07-02 @ 10:19:23
URL: http://supercan.wordpress.com/
Postat av: Baba Ganoush

:) alltid hungrig! Vad ska herrn grilla imorgon?

2010-07-02 @ 16:29:41
Postat av: Tiny One

OXFILE!! vi ska grill oxfilé och haloumi in the mass. men först ska vi hejja på Argentina tills vi dööööör!!!

2010-07-02 @ 16:34:46
URL: http://letsbitchaboutit.wordpress.com
Postat av: Big Dap Ramirez

En sak var rätt, hejar ni på Argentina hemma hos mig så kommer ni att dö.

2010-07-03 @ 00:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0