PEACE & LOVE


Jag tar tillbaka det där jag skrev för ett tag sedan om att jag är sugen på att åka på festival... Jag hade helt glömt bort alla förståndshandikappade bonnläppar som man tvingas ha runt sig hela tiden. Den här "vackre" mannen plåtades på Peace & Love i Borlänge nu i helgen av Djungeltrumman.

Suck, nöjer jag mig med att säga om honom.

Men innan jag stänger boken - och ögonlocken - för den här helgen vill jag lyfta på (cowboy)hatten till alla de som gjorde den så jävla rolig! Grym brännbulle och grill hos herr och fru Skräddare, och mycket trevlig dagen-efter med sol och - till slut - god mat med Syra, Baba och Mr P.

Nu är det bara 35 arbetstimmar som ska betas av, sedan är det semester de lyx som gäller. 35 timmar klarar jag av baklänges med förbundna ögon.

Kommentarer
Postat av: Big Dap Ramirez

Och 35 timmars arbetsvecka betyder väl ~57 minuters effektiv arbetstid?

2010-07-05 @ 08:49:10
Postat av: Big Dap Ramirez

Och: tack själv. Det var bra skit.

2010-07-05 @ 08:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0