MEN VAFAN!

Vad är det för idiot som brassar på med Lützendimma och ösregn på semestern? Gick upp i morse och tittade ut - men såg inte husen på andra sidan gatan... Charmigt!

Sedan så måste jag säga att denna FB-status fick mig att begå harakiri från insidan:

"Var inne på pride igår. *glad* De var mysit. Hitta återförsäljarna av ett par örhängen jag sökt me lykta efter sen euro-pride. *lycka* Sen blev det nattlig fika på söder. Mysit o trevligt. ♥ nu väntar jag på ett positivt besked för att få veta hur dagenen o kvällen ska fortskrida..."

Jag säger absolut ingenting om Pride eller hela den grejen, utan är mer ute efter innehållet - är det okej för en 33-åring att skriva som en 12-åring?!

Det tycker inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0