SKAM I KVADRAT

Siten felsms.com är hysteriskt rolig, även om det säkert är en massa inlägg där som är fake. Sidan är lika enkel som genial: folk skriver in om sms de skickat till fel mottagare och stor skam uppstår både hos dom som avsändare och mig som läsare.
 
Men samtidigt kan jag inte låta bli att undra, hur jävla dumma i huvudet är folk egentligen? Om man skickar "Vi ska ha så mysigt när jag kommer idag älskling, tar med mig dildon också så vi kan köra riktigt hårt baby jag längtar redan efter att köra in min kuk i din trånga mutta!" så skulle iallafall jag kolla en extra gång om det är flickvännen eller flickvännens MAMMA som står som mottagare i telefonen.
 
Men det är ju jag det.
 
Sen blir man lite förbryllad över vilka folk har inlagda, jag har t ex inte kompisars föräldrar eller chefens fru i min lur, men det kanske är en generationsfråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0