MODELLPROBLEM

Alltså, alla vet ju att det inte finns några roliga tjejer men det här tog fan priset. Läste en intervju med en Signe Siemsen, som tydligen ska vara någon sorts "stilikon" - hon är "bloggstjärna och fotomodell" - vilket med dagens mått mätt inte betyder ett jävla piss. Men hon är säkert känd. Hur som helst, jag gissar att hon försöker vara rolig och på något sätt ironisera över hur man ser på modeller och deras liv men jag fattar inte. Alls. Det är bara mongo. Är hon allvarlig så är jag oroad över hennes mentala hälsa och vädjar till henne att söka hjälp snarast.
 
Ni får helt enkelt läsa och avgöra själva, här kommer ett utdrag ur intervjun.
 
"Vad uppdaterar du vintergarderoben med?
- Alla plagg som kan hjälpa mig att skapa outfits med sagotema. Rödluvan, Snövit och Hans och Greta är mina stilförebilder i vinter.
 
Vilket är ditt bästa bakisskönhets-tips?
- Jag tycker generellt att man är snyggare när man är bakis. Jag sväller upp, får stora läppar och ser mindre sliten ut. (...) Annars är mitt råd att man skrubbar sig hårt med en handduk så att ansiktet får en genomblödning.
 
Jag har hört att du har en åkomma som gör att du hela tiden måste få i dig fetthaltig mat?
- Det stämmer. Jag måste äta hela tiden eftersom min förbränning är så hög. Jag äter gröt och fyra mackor till frukost. Strax efter det lunch: en sån där fryst potatisgratäng för fyra pers. Vid fyratiden äter jag en pizza och framåt åtta lagar jag en fet middag. I tv-soffan äter jag en chipspåse och sen slutligen en liter grädde och en nattmacka."
 
Jag räknade lite snabbt och hon sätter alltså i sig över 9000 kalorier. Om dagen. Varje dag. Och hon väger typ 50 kilo. Det låter ju knappast som en åkomma utan mer som om hon har en binnikemask i sig som är större än valfri film-anaconda...

Kommentarer
Postat av: Stefan F

Stureplanshumor är aldrig roligt utom när det är på riktigt som den där intervjun med brats utanför något klubb. Det var humor.

2010-01-12 @ 15:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0