JÄVLA UNGJÄVLAR

Vafan är det med kidsen idag? De skriver som om de tappat bort alla vokaler på tangentbordet och pratar som... ja, jag vet inte. Illa pratar de iallafall. Det som jag irriterar mig mest på just nu är en liten men ack så viktig grej: det här med i och
 
"Vi är i Hötorget".
 
Joråsatte...
 
Istället för att bli någon jävla kontorsmupp skulle jag ha följt min gamla ledstjärna BÖS råd och blivit svensklärare. Inte nog med att jag hade fått stå och läxa upp kids hela dagarna, jag hade dessutom kunnat gräva djupare i den språkliga guldgruva jag tydligen satt på - istället för att låta hela skiten rasa in och förfalla.
 
Men, men...

Kommentarer
Postat av: EAZY

Gubblack. Äkta.

2010-02-02 @ 08:13:46
Postat av: annika

det är turksvenskan som har tagit över

2010-02-03 @ 09:36:06
Postat av: he

aa annika, dessie kissie paow och hela bloggarligan av fjortisar är största blattarna. fan vad dum man får bli.

2010-02-04 @ 00:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0