1+1 = BABA GANOUSH

Det är roligt hur hjärnan fungerar ibland.

Igår låg jag i soffan, risig som jag är, och sträckglodde på Man V Food-avsnitt. I ett av de sista dök vår hjälte Adam upp i någon sorts skabbig roaddiner där de serverade en frukost av rent bibliska portioner.

De hade en "omelett", som om jag minns rätt, bestod av ett pound champinjoner, rödlök, tomater och paprika, ett par gröna chilis, ett pound korv, köttbullar, skinka och bacon, fyra vispade ägg samt ett pound Monterey Jack- och cheddarost. Den serverades tillsammans med en rätt saftig portion hash browns.

När de lade upp allt det där på en tallrik kom jag på att jag inte ringde upp Baba häromdagen, som jag lovade.

Sammanträffande? Njae...

Kommentarer
Postat av: Baba Ganoush

Snart dags för Baba:s egna julpytt!

2010-12-10 @ 14:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0