SCHYSST!

Kollade vädret på nätet i morse och det skulle tydligen bli 10+ och regnigt, och klädde mig därefter. När arbetsdagen var slut tänkte jag att det kanske var bra temperatur att knata de 6 kilometrarna hem i.

Det var det inte.

Det var nämligen minst 20 grader och strålande fucking sol, och när jag kom till Hornstull var jag så svettig att skjortan hade fyllt ett pintglas. Jävligt fräscht!

Hädanefter ska jag inte chansa, oavsett hur bra musik jag har i lurarna.

Extra krydda var att gamla jobbet ringde fem (!) gånger under promenaden. Jag svarade inte.

Kommentarer
Postat av: ingelaironi

Åh jag hatar när d händer, sen när man tar de där halvkorta brallorna å t-shirt då ska det bli senhöst i luften. Nån däruppe jävlas med oss!

2010-08-26 @ 08:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0