PORR

Läste på nätet att nån snubbe vid namn Brian Pumper (jeeeez!) gjort en porrfilm med Laurence Fishburnes 19-åriga dotter, Montana.

Som den vetgiriga snubbe jag är kollade jag runt lite på det världsomspännande nätet, det där "intranet" eller vad det heter, och hittade lite klipp från den.

Vad kan man säga?

Jag vet faktiskt inte, mer än att hon har en av de konstigaste rövar jag sett i hela mitt liv - den är alldeles fläckig! Mina efterforskningar visade också att hon har en film till på gång, för ett av de största bolagen, som ger lite bättre betalt. Tydligen fick hon $75 - mindre än 600 spänn - för sin första film, medan hon nu fick $25.000 av Vivid för film nummer två.
Hennes största idol (enligt internet), Kim Kardashian, fick $500.000 för sin sextape av samma bolag... Det är skillnad på folk och folk.

I kölvattnet av detta jidder tar nu Brian Pumper varje chans han kan för lite fame och passar på att göra en disslåt till Jay-Z där han sågar dennes förmåga i sängen. Det är svårt att avgöra vad som är mest pinsamt: han, texten eller videon...

(Vid 2.46 kan ni se Montana Fishburnes fläckiga röv)



Apropå porr så glömde jag en rolig detalj från Sicilienhemresan!

På flyget satt vi och tittade på I Love You Philip Morris på vår lilldator, där det helt plötsligt börjar bli väldigt mycket man to man-action. Det hela kulminerar i en lång scen där Jim Carrey sätter på en snubbe bakifrån, och denne skriker "YEAH! COME IN MY ASS!" - nu hade vi ju inget ljud på, men jag kan tänka mig att de 3-4 raderna snett bakom mig (jag satt vid gången) nog undrade vad i helvete vi satt och tittade på. Dessutom var det text till filmen, för att undanröja alla tvivel för de som satt allra närmast.

Mycket roande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0