BLUFF!

Jag glömde bort att skriva någonting om det, men förra veckan var jag på Taco Bar och käkade lunch. De har någon ”ny” rätt som de slår på stora trumman för, nu minns jag inte vad den hette men i verkligheten är det bara en nacho de luxe med en liten klick guacamole på. En klick som man betalar 15 spänn för – det är nämligen prisskillnaden mellan den ”nya” och den gamla nacho de luxe.

 

Jag vill härmed utlysa en varning för denna bluff!

 

Sen så vill jag passa på att fråga om det är någon som kan komma på något tristare än kassler? Kan det vara världens tråkigaste, torraste, mest smaklösa ”kött”?

 

Helt menlöst.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kassler - som burkskinka fast bättre!

2010-08-24 @ 12:55:20
URL: http://supercan.wordpress.com/
Postat av: Björne

Testa att lägga en skiva ananas på!

2010-08-24 @ 16:29:03
URL: http://krabbish.blogg.se/
Postat av: ingelaironi

ÄNTLIGEN!! En bundsförvant i frågan Kassler! JAG HATAR KASSLER? Varför finns det ens? (Övriga som kommenterar - ni behöver inte förklara det för mig på riktigt)

2010-08-26 @ 08:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0