ÄH... TORSDAG ELLER NÅT

Satt i morse och käkade min yoghurt (lakrits!? Vad tänkte jag?) & müsli och glodde lite på Jay Leno när Lauren Graham dyker upp. Det slår mig direkt: hon måste haft världens lättaste jobb i Gilmore Girls eftersom hon både beter sig och pratar som Lorelai i verkligheten. Hur fladdrig kan man vara egentligen? Jag gillar henne, men jag blev fan irriterad av att se en fem-minuters intervju…

 

Jag hatar när man glömmer bort tiden på morgonen och måste ta genvägen nedför den branta backen utanför huset, det betyder alltid två saker: man skitar ner jackan och man skitar ner skorna. Hur mycket, det avgörs av hur mycket det regnat senaste dagarna. Så jag satt på bussen med blöt jacka och helt leriga skor – classy!

 

Och just ja, apropå ingenting:

 

Att ha så ont i huvudet att man inte kan ha trosor på sig, är det max eller kan man ha ondare?!


Kommentarer
Postat av: EAZY

Stackars dig med sån huvudvärk.

2010-08-26 @ 10:41:05
Postat av: Sara

Fråga P om det där med trosorna. Och är det den där yoghurten från Arla med lakrits, vanilj och jordgubb? Den är ju asgod!

2010-08-26 @ 11:06:22
URL: http://supercan.wordpress.com/
Postat av: SUR-OVE

Sleazy: Jag tog tre alvedon, sen var jag good to go.



Syra: Ja, just den. Jag vet inte om jag kommer vänja mig, men just nu tycker jag bara den smakar jävligt skumt.

2010-08-26 @ 11:36:43
URL: http://frumsk.blogg.se/
Postat av: Big Dap Ramirez

Huvudvärk som gör att man inte kan ha på sig trosor - den bästa typen av huvudvärk.

2010-08-26 @ 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0