TILLBAKA I "VERKLIGHETEN"

Gud så skönt att vara tillbaka på jobbet... Eller nåt. Att börja arbetsveckan med ett möte är en klockren spark in i verkligheten, försäljningschefen slänger ur sig grejer som att vi i "grunda slängar sålt för 200.000", VD'n som kommer in efter halva mötet, luktandes mer parfym än en fransk hora på 1800-talet och gaggar oavbrutet i en halvtimme om saker vi redan pratat om innan han kom.
 
Ut från mötet och öppnar mailen, där hade jag 222 olästa varav typ hälften var från min imbecilla "kollega" som skickar kopia till mig på ALLT - utom det som jag faktiskt behöver veta. Ett av mailen var dessutom om att vi "måste diskutera semesterplaner" - men nej, det tror jag bestämt inte att vi behöver. Kolla semesterlistan, där står allt du behöver veta!
 
Nu fick jag dessutom veta att han blivit ansvarig för "vår" lilla avdelning... VILKET JÄVLA SKÄMT!
 
Utöver det så fick vi veta att det inte är mycket att vara otillgänglig 60% av arbetstiden som säljchef/inköpschef samt att när den nya servern kommer så kommer all trafik att kunna spåras, så vi måste tänka mycket noga på vad vi surfar på och hur mycket. De hänvisade också till en paragraf i personalhandboken. Själv funderar jag över vilka sidor jag skall besöka för att kunna orsaka så mycket jidder som möjligt, undra om www.midgetswithhugedickswhofuckretardscoveredinpoop.com finns? Annars får jag väl dra igång den och lägga på jobbservern.
 
Jag får glädjas åt att det bara är 10 dagar kvar till nästa semesterresa för min del...

Och: för att kicka igång ordentligt efter en veckas tystnad kommer jag köra en sexfråga om dagen här på bloggen, det brukar ju alltid vara uppskattat.

Kommentarer
Postat av: Taraldkjersti

Very informative. Great site. Really professional.

2011-07-14 @ 14:29:08
URL: http://taraldkjersti.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0