SJUKT FETA BEATS


Kommentarer
Postat av: Scut Farkus

HJÄLTE

2010-04-22 @ 19:08:31
Postat av: Fexxe

Det här skulle kunna vara så jävla bra, men han är för feg. 1:39 till 1:57 och 2:20 fram till slutet så säjer han bra: jag är en värdelös jänkar-tönt som försöker göra mej lusig på YouTube, han behöver inte göra den grejen, det fattar vi ju ändå. Det blir för mycket Björn Rosenström helt enkelt...



Min Jonlajoie favorit är Show me your genitals, det var det första jag såg med han och jag trodde det var en seriös diss av riktig hip-hop, efter att ha sett mer vet jag inte vad jag ska tycka, det måste vara perfekt för att jag inte ska klassa det som värdelöst...

2010-04-23 @ 02:54:40
URL: http://www.braskit.se
Postat av: SUR Å STEL

Fexxe: Jon är från Kanada. :) Själv så tycker jag att "Guns Don't Kill People" är hans bästa verk, eller är det "Everyday Normal Guy"? Eller kanske "WTF Collective"..? Svårt. Killen är iallafall en jävel på att spotta ur sig roliga grejer, och hans sketcher är fan inte mycket sämre.

2010-04-23 @ 08:21:09
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0