YOU FAT FUCK!

Jag och Tiny köpte en våg igår. Jag var grymt nyfiken på att se hur illa ställt det var efter semestern, speciellt som en vägning hos en bekant under semestern gav ett mycket skrämmande besked. Men istället för att vågen gav ifrån sig en rökpuff och gick i två miljarder bitar så gav den istället raka besked: 90.4 kg. Inga jävla nittifem som den där ljugvågen sa för några veckor sedan!
 
Jag känner mig genast mycket lättare... Nu blir det till att skriva upp fettprocent och allt annat junk som den där spottar ur sig, och se hur allt bara minskar och minskar. Målet är åttiotvå skräckinjagande (nåja) kilon och det borde väl inte vara så svårt? Om jag slutar upp med smör och sirap på mitt morgonbacon, drar ner till två chipspåsar om dagen och slutar att borsta tänderna med ister så tror jag redan där att det kommer ge en hel del. Lägger man dessutom in lite träning och långa, sköna housepromenader så kan det fan inte bli annat än succé!

Synd bara att vi har hela kylen full med smarriga onyttigheter.

Kommentarer
Postat av: leena

ister!!

ha ha!

good luck :)

2009-09-08 @ 09:36:00
Postat av: Sara

Långa, sköna housepromenader - bästa bästa!

2009-09-08 @ 10:29:47
URL: http://supercan.wordpress.com/
Postat av: TIny

Tur för dig da att du har bästa bästa Tiny hemma som äter upp alla smarrigheter i kylen... mohahaha

2009-09-08 @ 17:34:42
URL: http://blog.tinytee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0