PINSAMT

Brudar alltså...

Jag rodnar av skam när jag läser den där Nimrod-bloggen, för att den är så fake, så på låtsas, så hittepå och så fånig. Det är till hälften en jävla diktblogg, hur vanligt är det att stora, tuffa, tatuerade, farliga fängelsekunder sitter och skriver dikter om katter? Rätt få, skulle jag tro. Andra hälften är porrnovell a'la tantsnusk, så uppenbart skrivet av en kvinna att det gör ont i mig.

Och vad är oddset för att ingen skulle veta vem personen är som skriver den? Hur många 33-åringar med "hello kitty" tatuerat på händerna finns det i Stockholm? Som vistas ute i "vimlet"? En kille som suttit på kåken, som är journalist men sjukskriven pga mentala problem, som har en amerikansk präst som pappa - men som ingen känner till?

Det är trams.

Men tjejerna dyrkar "honom". Skriver miljarder kommentarer till "honom", chattar med "honom" hela nätterna, lägger till "honom" på facebook...

Äh, vem försöker jag lura? Jag är bara avundsjuk såklart. Avundsjuk på tre amatörförfattare som skriver en låtsasblogg.

Tacka vet jag Nimfraud, den är fan närmare sanningen.

Kommentarer
Postat av: Shredstah

Äh, den är underhållande. Pinsamt att folk inte fattar att den är fake, javisst. Men fortfarande rätt underhållande skriven.

2009-09-17 @ 12:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0