TIDERNAS SÄMSTA IDÉ

...finns nu på flaska! Hittade detta i vår lokala turrebutik och jag kunde inte låta bli att köpa den. Nu efteråt undrar jag vem som är den största idioten, Premier som tillverkat skiten eller jag som betalade för den.

Första smaken när man får in det i munnen är lite åt hallonhållet och inte alls så dumt, men efter bara en liten stund börjar det smaka illa, riktigt illa. Eftersmaken är en blandning av utgången hostmedicin och härsken hästurin. Fråga mig inte hur jag vet hur hästurin smakar, tro mig bara.

Att det är en "limited edition" är ingen högoddsare, förmodligen skedde denna oheliga blandning av misstag och de hann hälla upp ett antal flaskor innan de upptäckte det.


Kommentarer
Postat av: leena

hahaha

lurad, typ

2009-09-27 @ 04:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0