MAILTERROR

Under året har jag fått ett flertal mail av näringslivsmyndigheten i Söderhamn, inbjudningar till seminarier, workshops, fan och hans jävla moster. När man har kollat närmare på mottagarna så är det lite blandade lokalpolitiker, folk inom myndigheten, lärare... och så jag.

Helt klart är att de förväxlat mig med någon.

I morse fick jag följande:


Hej!!

Här kommer inbjudan till Frukostmöte, (se bifogad fil)

Ämne:Miljöledning
Ordning och reda på företaget???

Plats: Faxepark, Europa
Tid: 1 oktober, 08.00-09.30 (Frukost från kl 07.30)

Frukostmötet är kostnadsfritt och vi bjuder på frukost!!!

Välkommen!!!

Näringslivsenheten
gm Camilla Eriksson


Det här lät ju supertrevligt, därför tog jag mig tid att svara:


Hej Camilla och tack för inbjudan!
 
Det låter jättetrevligt, jag kommer gärna. Miljöledning är dessutom ett jätteviktigt ämne som jag är mycket intresserad av. Jag tror att jag har en del intressanta tankar och infallsvinklar som skulle vara till gagn för fler än mig, och har ni fler seminarier eller möten med liknande tema är jag väldigt gärna med. Min mångåriga erfarenhet inom mijöledning och -certifiering (främst ISO 14001) kan säkert vidga vyer och konkretisera.
 
Bifogar en bild från ett tidigare seminarium jag medverkat på.
(här var det en länk till en bild på en erigerad penis, dock ej min egen)
 
Vi ses den 1/10 då!
 
 
MVH

Xxxxxxx


Nu väntar jag med spänning på svaret.

Kommentarer
Postat av: Anna.

Hatten av. Det där är sådant jag kanske fantiserar om men aldrig vågar göra. Haha!

2009-09-24 @ 22:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0