DAGENS KILLE

Erik Arvidsson är 29 år gammal. Han är moderat och sitter som ledamot i socialnämnden samt i kommunfullmäktige i Borgholms kommun.
Han är singel men letar efter den rätte, gärna tjejer som är "plus size". Han tycker bäst om komedier, läskiga och historiska filmer men gillar även om de är lite romantiska. När det gäller musik är han allätare och lyssnar på allt utom dödsmetall - kärlekslåtar är dock bäst.
 
Här framför han Roxettes "The Look".



Just ja, jag glömde nästan: Erik bor hemma hos mamma.

Kommentarer
Postat av: leena

aslackert!!

kan man fa en email?

.L

2009-09-11 @ 20:43:10
Postat av: Roberto

Vafan. Snubben e ju Svensk!? De står ett Svenskt mjölkpaket på bänken :)



Sinnes!

2009-09-27 @ 13:58:53
Postat av: SUR Å STEL

Ni kanske trodde att jag skämtade när jag skrev att det var en politiker från Öland - men det gör jag inte.



Allt som jag skriver om den fine mannen som sjunger är, dessvärre, sant.

2009-09-27 @ 16:37:32
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0