ANTICHRIST

Jag och Tiny såg Lars von Triers "Antichrist" alldeles nyss. Den var inte bra. Inte bra alls. Därför tänkte jag ge er en sammanfattning av den så att ni kan spara 100 minuter av era liv och göra något annat istället.

Då kör vi!

Filmen börjar med ett samlag med closeup på en penetrerande lem, sedan klättrar parets barn ut genom ett fönster och ramlar till sin död. Detta följs av cirka 40 minuter irrationellt beteende. Paret åker till en stuga mitt ute i ingenstans. Fallande ekollon. Talande räv. Irrationellt beteende i kvadrat, i typ 10 minuter. Mer fallande ekollon. Sedan kom en scen med kvinnlig utomhusonani och lite våldssex. Tillbaka i stugan får mannen sitt kön krossat med en vedklabb. Efter det utövar kvinnan lite onani på den avsvimmade mannen med blodssprut som följd och sedan borrar kvinnan mannen i benet och fäster ett kvarnhjul i hålet. Sedan springer hon runt som ett jävla miffo i ett par minuter och lackar sedan ur för att hennes man flytt när hon kommer tillbaka. Mannen gömmer sig i ett rävgryt och blir levande begravd när kvinnan hittar honom. Kvinnan gräver upp mannen som nätt och jämnt lever. Kvinnan klipper av klitoris på sig själv. Talande räven dyker upp tillsammans med en hjort och en kråka. Mannen stryper kvinnan och eldar upp henne. Mannen flyr med krycka, i stumfilmsliknande scen. 1000 brudar utan ansikte dyker upp från ingenstans. Slut.

Jag ger den betyget 1.5 av 10, den klarar sig från en nolla för att Willem Dafoe spelar den manliga huvudrollen och hans filmpenis var väldigt fin. Sedan var fotot snyggt i scenen där barnet faller. I övrigt var det rent och skärt jävla bajs och om någon jag känner tycker den var bra på riktigt så blir jag i min tur oroad på riktigt.

Kommentarer
Postat av: EAZY

Måste se!

2009-09-03 @ 09:20:38
Postat av: Shredder

Jag håller nog med EAZY här.



Släng upp den på gimpen. Hur kan man skulle vilja missa Willem Defoes filmpenis övergår mitt förstånd.

2009-09-03 @ 10:37:40
Postat av: Kejrin

Helt klart den bästa recenssioenn. Jag såg filmen tillsammans med min syster. Vi var taggade med popcorn och läsk. Det var ett schysst sorl i salongen innan filmen startade. Sedan när öppningsscenen visade en penis i penetreringsaktion så blev det tyst och stumt. Så var det tills filmen slutade. Då hade varken jag eller syster rört popcornen eller druckit ur läsken.

2009-09-14 @ 10:43:12
URL: http://ovetv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0