ÅH, JAG HATAR ER!

Hatobjekt ett
 
Jag skickade ut ett mail till mina kunder om en kampanj, och det sista som står är "Erbjudandet gäller under september 2009". Det går inte många minuter förrän man får ett mail tillbaka från en kund:
 
Gäller den här rabatten min inneliggande order som jag la för några dagar sedan?
 
NEJ DITT JÄVLA MISSFOSTER, DET GÖR DET INTE. Din order lades 27/8, det är inte i september, och då gäller inte kampanjen.
 
 
Hatobjekt två
 
Carl Johan de Geers kommentar om Anna Odell-domen:
 
"Jag tycker inte Anna Odell har begått något brott. Hon har gjort något som är rimligt och bra.
Straff är väl till för att någon ska ångra sig, rehabiliteras och få stöd att börja ett nytt liv utan kriminalitet.
Det är inte relevant i det här fallet.
Det är meningslöst och en skymf mot alla konstnärer att man inte blir tagen på allvar."
 
Åh herregud, jag vet inte var jag ska börja - det är för mycket! Jag nöjer mig med ett "TYST, konstnärssvin!"

Kommentarer
Postat av: leena

jag alskar din blogg

2009-09-01 @ 18:23:05
Postat av: Shredder

Jag hoppas Carl Johan de Geer måste tas in på psyket någon dag. Och då hoppas jag givetvis att den där jävla stirrande dåren Odell då tar upp hans plats och det medför att båda hänger sig själv.

2009-09-01 @ 20:30:25
Postat av: SUR Å STEL

Tack Leena. :)



Och Skräddarn, man undrar ju hur CJdG skulle reagera om jag bröt mig in hemma hos honom, trashade hans hem och sedan hävdade att det var konst. Skulle han strunta i att anmäla mig då?

2009-09-02 @ 13:15:31
URL: http://frumsk.blogg.se/
Postat av: Shredder

Förmodligen, sen skulle han pissa på golvet, döda en snut och sedan ropa efter ansvarsfrihet pga konstnärlig intention med installationen som han kallar för "let's kill a copper".

2009-09-03 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0