142 MILJONER

Lämnade in lotto idag, och om jag vinner tänkte jag köra en liten fest.

Tänkte som så att jag hyr Globen och bokar Carl Cox, Jeff Mills, Dave Clarke, Umek och Technasia. I Annexet kör vi en housefest med Antoine Clamaran, Joachim Garraud, Axwell, Roger Sanchez och jag såklart.

Man fläskar på med mer ljud än på hela Roskildefestivalen tillsammans och petar in ljus och lasrar som får Sensation White att se ut som ett knattedisco. Täcker hela de tråkiga läktarna med gigantiska mjuka, fluffiga saccosäckar så man kan ligga där och chilla.

Fixar spons av Cristal, Captain Morgan och Brooklyn lager så man kan dricka gott.

Gratis fot-, huvud- och nackmassage till alla utslitna festmänniskor.
Fransk massage i vippen.

Kommer ni, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0