TOALETTPROBLEM

Är precis på väg in på toan för att göra "the big one" när Finnkärringen Nummer Ett springer ikapp mig för att berätta något jätteknasigt som har hänt. Jag står alltså inne på herrarnas toa, med handen på dörrhandtaget - och hon står och babblar om något totalt osammanhängande och ointressant i flera minuter.

När hon äntligen snackat färdigt och jag får stänga dörren, hör jag hur hon går in på toaletten bredvid min. Vem fan gör det? Är det bara jag som medvetet tar minst en toa mellan mig och närmsta människa när väggarna är tunnare än rispapper? Och vem fan ställer sig och uppehåller en människa som är inne på toaletten och precis ska dra igen dörren?

Hur som helst, för att slippa höra hennes eventuella toalettljud - då hade jag varit tvungen att köra harakiri direkt - var det bara på med handfatet för fullt, och dessutom förspola toan så att den låter lite extra under tiden.

Så tack Finnkärring, bara för att du är ett hjärndött host-äckel var jag tvungen att göra av med vatten som en afrikansk by hade haft nytta av i flera veckor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0