MIN LEDIGA DAG

En mycket trevlig dag hittills: sov till 8.30, gick upp och slöade lite, spelade musik sjukt högt (Avicii-remixen på "New New New" - right, Syra?), åkte in till stan och hämtade dojor, blev raggad på av en kille, åt indiskt (gott, men en liten besvikelse pga trevlig personal och dålig hetta på käket), hämtade gigantiskt paket på posten och nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt.

Just ja, tog ju en snabb sväng förbi den nya gallerian i Liljeholmen och den var väl fin. Dock inget som direkt tilltalade mig - och att de döpt sin food court till fashionista food court var så töntigt att jag rös av obehag.
Schysst att de lyckats göra gallerian hermetiskt tillsluten, ingen hade täckning där inne och jag vet inte hur många som gick och tittade frågande på sina telefoner eller gick mot utgångarna för att kunna ringa. Själv fick jag stå en halvtimme och leta efter Tiny med blicken eftersom hon var onåbar där inne.

För övrigt: den som lyckas hyra/låna/bryta deras parkeringsgarage och kör en fest där är min hjälte - fy satan vad det vore grymt...

Bifteki om 2.5 timme? Ja tack!

Kommentarer
Postat av: Syra

Bäääääääääääästa!

2009-10-31 @ 12:48:15
Postat av: annika

fashionista? ok thats it, kommer inte att äta där

2009-11-02 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0