MÅNDAG 5/10

Arbetsveckan inleddes som vanligt med måndagsmöte och där fick vi se Senil-VD'n i toppform. Han började med en låååång harang om att vi skulle byta bank och spenderade sedan ett par minuter med att försöka baka en snus samtidigt som han stod och svamlade, till slut klev ekonomimannen in och bara bröt av mitt i. Resten av mötet kom den gamle mannen med mer eller mindre förvirrade utsvävningar och vi andra bara tittade på varandra och undrade vad i helvete som hände. Efter mötets slut ville VD'n ha ordet igen, han ville nämligen berätta att vi skulle byta bank och att den tidigare kontaktpersonen på banken var ett svin och...
 
Ja, där hade vi väl lämnat mötet, ungefär.
 
Det slutade med att han fick skjuts hem härifrån, och alla hoppades att han skulle hålla sig undan så länge som det bara går. Det är knappast så han tillför något när han är här och går och drar i korridorerna.
 
Hur som helst, nu fick jag reda på anledningen till hans bisarra beteende: han hade slängt i sig sex Citodon på morgonen. På tom mage.


 
Ett tips till alla er som tycker om att sova: försök att inte få en 70x50-tavla med tjock träram och glas i ansiktet precis när du släckt lampan och ska lägga ner huvudet på kudden och nanna. Det är inte speciellt skönt.
 
Bara så ni vet.



Och så släppte Kent en ny singel, "Töntarna", fick jag se på nätet. Soundet är mer elektroniskt än någonsin, faktiskt nästan lite åt Alan Braxe-hållet, men ändå med en Kentsk igenkänningsfaktor. Jag tror att Anna kommer att gilla den, även om hon aldrig skulle erkänna det... Stop hatin'.

Kommentarer
Postat av: annika

kent is teh shit

2009-10-06 @ 10:57:17
Postat av: Anna.

Va! Är det jag som är en hater, jag går ju runt och sprider min teoretiska kärlek även till dem som inte vill höra.

Jag har inget emot Kent egentligen, jag har däremot stora problem med ditt sätt att tala om dem i samma mening som du-vet-vilka.



Jag tycker att du ska ha något slags straff snart.

2009-10-06 @ 13:30:35
Postat av: Andööörs

Ettinlägg helt i mitt tycke från början till slut... :-) (Glöm inte plugga när du sätter upp saker på väggen)

2009-10-06 @ 19:22:29
Postat av: Anna.

Jag gillar den inte. Stäm mig.

2009-10-07 @ 12:07:46
Postat av: SUR Å STEL

Anna: som sagt, stop hatin'.

2009-10-07 @ 14:13:30
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0