KISSIE

Hamnade mittemot fjortisen Kissie på tuben, ni vet hon den där bruden som på något sanslöst sätt nu är Sveriges största bloggare.

Helt allvarligt - det var fan det jävligaste jag sett i hela mitt liv. Hennes acnesprängda ansikte fick månen att se ut som en slät yta, och hon hade täckt det av ett decimetertjockt lager smink som förmodligen hade fått Charlotte Pirelli att tycka det var lite för mycket. Hennes pomperipossanäsa ska jag inte säga så mycket om eftersom min egen kran inte är den snyggaste, men den här grejen med att fylla på läpparna kommer jag nog aldrig att haja. Det såg ut som om hennes överläpp vägde tio gånger för mycket, den var helt sprängfylld och var på väg att ramla ner och lägga sig på hakan.

Och sen, för att toppa hela uppenbarelsen, megablonderat hår och en jätteintelligent uppsyn.

Jag önskar att jag tagit en bild så ni hade kunnat dela glädjen med mig.

Kommentarer
Postat av: Anna.

Asymmetrisk och ärrig. Den som har sprutat den har verkligen inget att vara stolt över.

Postat av: Olle

Jag har sprutat det....

2009-10-09 @ 09:48:59
Postat av: Anna.

Skäms.

2009-10-09 @ 13:06:30
Postat av: leena

usch.... efter att ha kikat lite pa hennes blogg kan jag konstatera att hon ar SJUKT FUL!!!

alltsa verkligen SJUKT acklig.

du borde ha platat med henne... for enligt hennes blogg sa tar hon garna foton med hennes "fans"

2009-10-09 @ 21:41:32
Postat av: leena

ironiskt nog sa var det "enormous" som kom upp i "captchan" nar jag skulle lagga sista kommentaren.

-her nose came in mind, ENORMOUS indeed!!

2009-10-09 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0