ETT JÄVLA OSKICK

Sitter och håller på med något när det blir en diskussion om kunder och deras beteende precis vid min plats, det är 3-4 pers som står och pratar. En av dom står och skalar en apelsin, och när den är färdigskalad går hon runt mitt bord, slänger skalet i min papperskorg och går iväg. Så nu sitter jag här i ett moln av citrus och är irriterad.
 
Är det bara jag som tycker det är totalt no-no? Hade hon slängt ett bananskal hade jag gått in på hennes rum och hällt ut skiten på bordet - och var fan går gränsen? Får man slänga snus i någon annans papperskorg? Surströmmingsburkar? Gamla mögliga tomater? Avföring?
 
Nej, rör inte min jävla papperskorg - använd din egen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0