BRING ME THE MOTHERFUCKING GÅST ...MAN

Fy satan va skönt!

Nu är den här arbetsveckan avklarad, min otroligt generöse arbetsgivare har gett oss halvdag i morgon och jag har ytterliggare en innestående efter en säljtävling för någon vecka sedan, så i morgon slipper jag gå upp i ottan.

Istället ska jag ta det lugnt och fint, åka in till stan och hämta dojorna och sedan blir det lunch med min gamle jobbarpolare Uz.
Uz och jag jobbade tillsammans på inte mindre än tre olika företag under min tid i IT-branschen och vi har ett gemensamt intresse: sås - och i synnerhet sås som tillagats av mörkbuskiga män med sur uppsyn och otrevlig attityd.
Det är grejer det - våra härliga, sura indier.

Så nu blir det en lugn kväll medan jag förbereder kistan på vindaloo...


Kommentarer
Postat av: Uz

Måste väl kanske uttrycka min besvikelse över vår sås-bonanza! Inte såsen i sig, men attityden... Den var faktiskt inte alls otrevlig. Indiern var inte alls sur. På sin höjd var det en knappt märkbar stel känsla kring "salladsbuffén". Mer än så var det inte.

2009-11-05 @ 19:37:33
Postat av: SUR Å STEL

Jag håller med. Men brödet var oklanderligt, om man ska se något positivt - men nästa gång då jävlar!

2009-11-06 @ 08:59:56
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0