ÄRVT FRÅN PÄRONEN

Jag tror inte mycket på det här med genetiskt arv, tar man en adlig bebis och låter crackpundare uppfostra den, så kommer den att bete sig som en crackpundare - det är jag ganska säker på.

Här är vad jag lyckats skrapa ihop från mina skapare:

Mamma:
Bra - social och otroligt trevlig.
Dåligt - rastlös som helvete.

Pappa:
Bra - lugn och behärskad (tills man fått nog!)
Dåligt - tydligen har jag ärvt hans mage, både in- och utsidan?!

Jag önskar att jag ärvt farsans mustasch istället, det hade varit coolt.

Kommentarer
Postat av: EAZY

Och reptilgenen? Mutation?

2009-10-13 @ 21:48:27
Postat av: SUR Å STEL

Jag skyller allt på svart afghan!

2009-10-13 @ 23:19:40
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0