TWILIGHT + ANNAT CRAP

Jag kommer nog aldrig haja det där med Twilight. Såg första filmen och den var väl 4-5 av 10 eller så, mest på grund av att de båda huvudpersonerna har ungefär samma utstrålning som modellera. Men det är inte det jag har mest problem med, det är en annan grej: Robert Pattinson. Jag anser mig vara metrosexuell nog för att kunna avgöra om killar ser bra ut eller inte - och han är inte en vacker man. Snubben ser dessutom ut som om han är på väg att somna hela tiden, det är hans standardmin.
 
Därför blir det extra förvirrande för mig när man läser att folk över hela jordklotet är helt hysteriska över honom och att manliga, vuxna, icke-gay journalister ställer frågor som "hur gör du för att vara så sexig?" på presskonferenserna.
 
Det är alltså trött och med stort, konstigt hår som är grejen? Ok, det kan jag också fixa.
 


Åt för övrigt en frukt igår. Jag är ju inte mycket för det där med frukt, men jag hittade nån grej på Coop som hette Sweetie (låter som en sexleksak för män?!) och såg ut som en förvuxen lime. På en liten lapp utlovade man en kärnfri frukt som var mycket sötare och saftigare än grapefrukt. Sweetie gjorde mig besviken. För det första är den helt omöjlig att äta utan kniv, för det andra så var det typ 1 cm av sånt där vitt skit som man måste plocka bort och för det tredje så smakade den inte så jävla fantastiskt heller.
 
Nej, jag håller mig till chips.


 
Drömde riktigt sjukt i natt. Jag, Tiny, Syra och Thoken var i Spanien eller Italien - uppe i bergen någonstans. Vi hängde med Will Ferrell som hade tappat sitt självförtroende efter fiaskot med Land of the Lost, vi fick gå runt och peppa honom hela tiden men det hjälpte inte - karln var som en stor bölande hög av gelé mest hela tiden och det var asjobbigt eftersom vi hade fått i uppdrag att fixa 100 presentaskar med lokala delikatesser.
Så vi gick runt och letade skinkor, ostar, viner och sånt i flera timmar. Syra hade gjort en scarification-grej mitt på bröstet som hon var väldigt stolt över, det skulle se ut som rivsår från en katt - väldigt tjusigt! Sedan gick vi på klubb (Will Ferrell grinade fortfarande) och lyssnade på enbart baskagge innan det var dags att gå upp för världens längsta uppförsbacke till vårt hus som verkade ligga i Mälarhöjden?!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Förstår inte heller hela Twilight/pattison-prylen men vi är å andra sidan ungefär 20 år för gamla.



2009-11-20 @ 11:12:01
Postat av: SUR Å STEL

Man är aldrig för gammal för att hata! :)

2009-11-20 @ 11:14:06
URL: http://frumsk.blogg.se/
Postat av: Syra

Hahaha, what?! Det där med rivsåret har ju klara paralleller med en verklig händelse. Men resten, det låter askonstigt, och sjukt roligt.

2009-11-20 @ 13:10:05
Postat av: annika

alla som gillar twilight och alla som är med i filmen borde skjutas. skulle hellre ligga med svullo än pattinson.

2009-11-22 @ 02:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0