TACK FÖR DET

Kom hem igår kväll, kall och jävlig, efter att ha varit ute i Slöddertälje och bevittnat vår egen begravning. Hade inte ätit något sedan lunch och var således sjukt hungrig men inte riktigt sugen på att laga något ordentligt, så jag gjorde två varma mackor med de sedvanliga påläggen: senap, skinka, tomat, ost och lite kryddor på toppen.

Satte i mig det med ett stort glas mjölk och det smakade förträffligt.

Ungefär två timmar efter att jag gått och lagt mig vaknar jag med kramp i magen och jag ska bespara er detaljerna men jag har inte sovit sådär asmycket i natt utan spenderat tiden på det där rummet i lägenheten som är lite mindre än de andra, och där det är kakel på både golv och väggar. Inte sådär värst jävla angenämt.

Hur fan kan man bli så risig av en jävla mackjävel?!

Nu vete fan vad man vågar käka till lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0