JOBBIGT PÅ JOBBET

Idag blev jag inkallad till konferensrummet av min chef, och där satt också inköpschefen.

Min chef förklarade att han haft ögonen på mig senaste tiden och att han vet att jag surfar extremt mycket på arbetstid istället för att göra det jag har betalt för. Han berättade också att flera av mina kollegor hört av sig till honom med kommentarer angående mitt surfande.

Nu gav de mig en sista chans att skärpa mig, gör jag inte det skulle jag få en skriftlig varning.

Han avslutade mötet med "alltså, jag är inte bakom skötet - jag märker mer än man tror!"

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men jag tror jag väljer det förstnämnda. Den dagen jag tar det där skämtstället på allvar, då har det gått för jävla långt. Det man blir lite nyfiken på är ju ifall folk skvallrar på varandra för cheferna, det kan ju bara inte vara sant?!

Hysteriskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0