SÄTTA PÅ FINSKOR

Var idag ute och kollade efter ett par "finskor" för första gången i mitt liv. Ja, jag vet - jag är snart 32 år men jag har lyckligtvis klarat mig hela livet med trainers. Ända tills nu. Tydligen är det dödsstraff på att rocka trainers till smoking, allt enligt vår vän och ledstjärna Ribbing på DN (eller nåt).

Grejen är ju att alla såna där skor ser ut som skit. Helt ärligt, de gör ju det. Så jag hittade ju givetvis inte ett enda par trots besök i varenda skoaffär, men jag vet ju att jag kommer bli tvungen att köpa några till slut ändå.

Tips emottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: Shredder

Vafan, här hoppades man på någon typ av semiporr eller nåt. Också fick man det här.



BUUUUUUUUU



Och nej, jag har inget tips. Jag själv tog de första jag hittade som inte såg ut som en påse hundskit. Det får vara bra så.

2009-05-25 @ 20:12:11
Postat av: leena

jag trodde helt sakert att du menade finska flickor.

aha haaa

2009-05-25 @ 20:39:10
Postat av: SUR Å STEL

Haha - visst är jag finurlig... Era snuskhumrar!

2009-05-25 @ 21:55:03
Postat av: Anna.

Antar att du redan kollat där, men Rizzo brukar ha stilrena saker i läder och inte helt galna priser.

2009-05-26 @ 13:53:52
Postat av: O T G S S

Om det är hårdvara så är det bara att köpa!

2009-05-26 @ 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0