KONSTFUCK

Gick förbi Konstfack igår, de verkar ha utställning där nu för alla elever. Såg först en kille med såna där MC Hammer-brallor samt två stycken sopor som stod och diskuterade det sekulära samhällets inverkan på den mytologiserade psuedomaskulinismen (eller nåt i den stilen) samtidigt som de tittade på en jävla plaststol fylld med blommor.

Blev inte sugen på att gå in och kolla.

Däremot vill jag hylla geniet som kom på att man ska lägga chokladbitar i youghurt. Du är the fucking man!

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

med detta vill jag förstå att den där jävla chokladyoghurten som är så dyr alltså är lyckad.

2009-05-14 @ 12:10:36
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: SUR Å STEL

Ja, den är smarrig! Det hade iofs kunnat vara större bitar men den är ljusår bättre än vanlig skit-yoghurt.

2009-05-14 @ 13:12:58
URL: http://frumsk.blogg.se/
Postat av: Anna.

Jag ska faktiskt gå och titta på Konstfacks examensutställningar. Jag tänkte du ville göra mig sällskap.

2009-05-15 @ 11:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0